Как и следовало ожидать, реформирование системы образования продолжается. И новые проекты весьма радикальны, особенно это касается киевских школ. Каков будет результат? Время покажет.

стаття українською мовою
[osvita.ua]

@темы: Освіта, Україна

Комментарии
24.09.2010 в 12:57

Саме у "добровільно-примусовому" платному порядку давно працюють більшість шкіл м.Львова. Це і так звані благодійні внески у фонд школи, і "ой у нас парти старі" - з кишені батьків, нові дошки, ремонт даху... А зараз новинка: заміна віконних систем але саме у певного виробника за рекомендацією диреції.
Платні уроки для нас теж не новинка. На загальних зборах директор оголошує про "чисельні звернення батьків" і через день-два мусиш писати заяву що це ТИ ПРОСИШ школу проводити додаткові уроки за твою оплату. Платні додаткові уроки з математики чи хімії, фізики коли у класі сидить ті самі 30 чоловік мало що дадуть для покращення знань. Що цікаво - кудись поділись консультації. Коли у старі радянські часи ти міг у певні дні тижня прийти до вчителя із запитаннями по предмету. Зараз це нвзивають гордим словом "репетитор". І той самий репетитор ставить дитині оцінку на уроці. Тобто пояснювати на уроці йому немає сенсу, адже за це можна взяти гроші і то з кожного окремо.
Підручники стали платними уже давно. Не лише тому, що класи забезпечені менш ніж на половину, а ще й "давайте купувати додаткові", для поглибленого вивчення предмету чи позакласного читання. Але, вибачте, 1 підручник, чи тематична книга, чи додатковий словник коштують не малі гроші. Комплект з іноземної мови (підручник + робочий зошит + граматичні вправи + аудіо CD + позакласне читання) виносять приблизно 200 грн. А у школі дитина вивчає дві мови обов'язкові. Варто ще згадати постійні відвідини письменниками-поетами із придбанням їх збірників.
24.09.2010 в 13:32

Гость При бажанні керівництво шкіл завжди знаходило шляхи для того, щоб зробити такі платні послуги. Проте раніше все це було напівофіційно та "добровільно-примусово".
Зараз все це зроблять повністю офіційним. Але яким буде результат? Ось у чому питання. Чи зможе хоть регулювати подібні грошові відносини школа-батьки?
"Я згодна оплачувати додаткові заняття офіційно. Адже якщо буде квитанція, то я зможу пред'явити претензії у разі чого. Але з іншого боку, школи можуть використовувати цю ситуацію. Наприклад, вчителі спеціально будуть ставити низькі оцінки, а потім наполягати на платних заняттях", - говорить мама п'ятикласника Ірина Волкова.
Ось тут і є проблема. Сподійваймося, що все врешті реш вирішиться на краще.

Расширенная форма

Редактировать

Подписаться на новые комментарии
Получать уведомления о новых комментариях на E-mail